2014. február 26., szerda

Robin Cook - Invázió

Hát ez elképesztő volt!
Sosem olvastam még orvosi krimit, és igaz, hogy mindenki azt mondja ez a könyv, nem annyira jellemzi az igazi stílusát Cooknak, de nem bántam meg, hogy ezt választottam első olvasmánynak.
A fél csillag levonást azért kapta, mert nagyon sokszor akaratlanul a Rémkoppantók jutott eszembe egy-egy jelenetnél, amit nem néztem túl jó szemmel.
A szereplők szimpatikusak voltak, a cselekmény pörgött megállás nélkül, egyszerűen nem tudtam letenni.
Okozott is némi álmatlanságot, totál para volt elaludni, amikor késő éjszaka a szomszédtól átszűrődő zajokba beleképzeltem, hogy banyek, lehet, hogy most is köztünk vannak, én meg azt hiszem, hogy minden rendben, miközben a lehúzott redőnyök mögött zajlik valami borzalmas :D
Na tehát, visszatérve a témához: egy jól felépített, izgalmakkal, és fordulatokkal teli regény részesei lehetünk ennek a könyvnek hála, és a legjobb, hogy a végén a megoldás tényekkel alátámasztható, és totál hihető.
A befejezés zseniális, az utolsó mondaton, meg elröhögtem magam. :D
Értékelés: 4,5/5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése