2014. június 14., szombat

Vivien Holloway - Pokoli szolgálat

Mivel sosem olvastam még ebben a témában, gőzöm sem volt mi jön majd ki belőle. Valahogy olyannak képzeltem, mint a Constantine a démonvadász c. filmet. Nem lőttem nagyon mellé, és nálam az a film teli találat volt.
A könyv, pörgött, nem untam egy pillanatig sem, de folyamatosan fura érzésem volt tőle.Megmagyarázhatatlan.
Nincs túl sok mondanivalóm, valahogy nem jönnek a kritikus szavak, egyszerűen jó volt, átérezhetően írta le az érzéseit, bár nekem túl sok volt Lilian önmarcangolása, ahogy magába fojtottan rinyál és kesereg, kifelé mutatja a kőkemény vérszomjas szukát, de befelé egy lelki nyomorék. Bár miért is ne lenne az, hiszen sokat szívott.
Az utolsó fejezet elején van némi homály, és felmerült, hogy Ez most hogy jött össze? és nem értettem, hogy hogy történhetett meg, de a befejezés – kétség sem férhet hozzá – ötcsillagosra sikerült.
Remélem a következő részben választ kapok a kérdésemre.
Értékelés: 5/5
Aba, Budapest, 2013
320 oldal

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése